Nesadla Ti veľkosť, netrafila si darček alebo chceš proste tovar vymeniť/vrátiť? Pri výmene stačí vytvoriť novú objednávku a použiť promo kód na dopravu zdarma, ktorý získaš vo výmennom formulári nižšie. Následne nám pôvodnú objednávku pošli späť a vrátime Ti za ňu peniaze.

Pôvodný balík, kópiu bloku/faktúry a vyplnený sprievodný list (stiahni tu) nám pošli DOPORUČENE na adresu:

Damien Beťko – DELES
M.R.Štefánika 44,
968 01 Nová Baňa,
Slovensko.

*Tovar nám v žiadnom prípade neposielaj na dobierku. Takýto balík neprevezmeme a zbytočne to zdrží proces výmeny/vrátenia tovaru.

*V prípade výmeny poškodeného tovaru zo zahraničia nám najskôr napíš na info@atenacloth.sk

*Body a spodné prádlo z hygienických dôvodov nevymieňame a ani sa nedá vrátiť.

MÁŠ OTÁZKY?

V prípade, že sme ti poslali iný alebo poškodený produkt ako si si objednal/a, hradíme poštovné aj smerom k nám (Stačí že to napíšeš do formulára na vrátenie).

Odosielal/a som balík na výmenu/vrátanie, kedy dostanem späť peniaze?
Peniaze Ti pošleme zvyčajne do 4 dní od momentu, kedy k nám balík príde. To, či je balík u nás, si vieš skontrolovať s podacím číslom na stránke Slovenskej pošty, prípadne kuriérskej spoločnosti ktorou nám balík posielaš.

V akom stave musí byť tovar na vrátenie/výmenu?
Tovar musí byť nepoužívaný, v prípade textilu nepratý, so všetkými výsačkami a podobne, aby bol schopný ďaľšieho predaja.

Tovar som kúpil/a ako darček pred viac ako 30 dňami, je možné ho vymeniť.
Chápeme, že niekto nakupuje vianočné darčeky už v lete :). V tomto prípade nam napíš na info@atenacloth.sk.

Tovar mi prišiel poškodený, ako postupovať?
V takomto prípade postupuj rovnako. Do formulára nezabudni pripísať aj sumu poštovného späť k nám, preplatíme aj to.

Viac otázok?
Napíš nám na info@atenacloth.sk a radi Ti pomôžeme!